Přejít k navigaci

Potvrzení plnoletosti


Právě se chystáte vložit do košíku zboží, které ze zákona můžete zakoupit pouze v případě, že jste dosáhli plnoletosti.
Svým souhlasem potvrzujete, že jste starší 18ti let.



Pokud jste mladší 18ti let, užívejte si radostí života bez dospěláckých neřestí.

FAQ – často kladené dotazy

...aneb odpovědi na všechny vaše otázky. Hledáte slovenskou verzi?

Objednávky

Je možné zaplacenou objednávku dále upravovat?

Bohužel ne. Objednávky, které jsou vytvořené a zaplacené online platbou (kartou, rychlým bankovním převodem, google pay aj.), momentálně z administrativních důvodů není možné upravovat (je možné pouze změnit dodací či kontaktní údaje).

Je možné nezaplacenou objednávku upravit?

Ano. Pokud objednávka ještě nebyla předána k odeslání, je možné přidat či ubrat produkty, rozdělit ji na více částí, změnit způsob dopravy či platby. Pro upravení nebo stornování objednávky nás kontaktujte na čísle: +420 774 421 641 nebo e-mailem na adrese: info@imago.cz

Jak rychle se ke mně objednávka dostane?

Zboží skladem, odesíláme do dvou pracovních dnů, přes vánoční sezónu může dojít ke zpoždění. Výroba a šití zboží na míru zabere zpravidla 1-2 týdny. Pokud zboží potřebujete na konkrétní datum, sdělte nám prosím tuto skutečnost do poznámky k objednávce, uděláme maximum pro to, abychom Vám zboží doručili včas.

Pokud objednané zboží není skladem, snažíme se zásoby doplnit do jednoho týdne. Někteří dodavatelé mají delší dodací lhůty – například čeká-li se na dotisk u knihy nebo putuje-li zboží delší dobu ze zahraničí. Máte-li zájem o zboží, které není skladem, nemusíte čekat, než jej naskladníme – naopak, objednáním doskladnění uspíšíte.

Zboží vedené jako předobjednávka aktuálně není k mání – jedná o novinku, která teprve vyjde nebo o dotisk již vydané knihy či hry. U předobjednávek uvádíme datum dostupnosti na základě informací od výrobce a kvůli problémům s dodáním se může změnit.

O dostupnosti zboží se můžete kdykoli informovat e-mailem nebo telefonicky na +420 774 421 641.

Kdy můžu svou objednávku stornovat?

Objednávku můžete kdykoli stornovat – napište nám prosím nebo zavolejte co nejdříve, ať vám zboží zbytečně neposíláme. Při nepřevzetí již odeslané objednávky hradí kupující poštovné.

Objednávku můžeme stornovat například, když u nás objednáte zboží, které již není možné sehnat nebo se výrazně změní cena dodavatele. Vyhrazujeme si také právo na opravu v případě, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. Budeme Vás však neprodleně informovat a domluvíme se s Vámi na nejlepším možném řešení problému.

Objednávku na zboží vyráběné nebo upravované na míru není dle Občanského zákoníku (§ 53) možné stornovat, avšak pokud nám dáte včas vědět, není to neřešitelný problém.

Budu čekat na naskladnění všech položek z objednávky?

Objednávky posíláme, až když jsou kompletní. Údaje k platbě převodem vám také zašleme, teprve až máme veškeré zboží skladem. Po předání objednávky dopravci vám zašleme sledovací číslo. Nezaplacenou objednávku si také můžete nechat rozdělit – v takovém případě vám ale bude účtováno poštovné pro každou zásilku zvlášť.

Co se děje s mojí objednávkou?

Kliknutím na odkaz Sledování zásilky v patičce zjistíte stav své objednávky. Navíc budete o každé změně v objednávce informování emailem.

Výchozí stav objednávky je Přijatá. Pokud je vše skladem, objednávku předáme do expedice a stav změníme na Připravována k odeslání. Vyřízená objednávka byla předána dopravci a společně s touto změnou Vám zašleme i číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.

Pokud zboží z objednávky není skladem, změníme stav na Zpracovává se a ověříme dostupnost zboží u dodavatele a následně jej pro vás objednáme.

Odesíláme pouze kompletní objednávky. Pokud si přejete objednávku rozdělit, lze tak učinit telefonicky na +420 774 421 641, nebo e-mailem. Za každou zásilku je však třeba uhradit poštovné. Již zaplacenou objednávku nelze rozdělit.

Doručujete i na Slovensko?

Ano, objednávky na Slovensko posíláme službou GLS.

Menší zásilky lze také zaslat na slovenskou pobočku Zásilkovny, nebo je možné zásilku poslat přes Zásilkovnu - doručení na adresu.

Vše o nákupu pro slovenské zákazníky.

Platba

Jaké způsoby platby můžu u vás využít?

Platba při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr)
Dobírku hradíte řidiči daného dopravce v hotovosti nebo kartou. Hotově nebo kartou také můžete platit v případě osobního odběru v naší prodejně v Ostravě.

Platba převodem na účet
Údaje k platbě vám zašleme jakmile bude veškeré zboží z objednávky skladem.

Čeští zákazníci: 2501230778/2010
Slovenští zákazníci: IBAN CZ7520100000002701230780 (SEPA platba)
Variabilní symbol: Číslo objednávky

Objednané zboží v případě platby převodem expedujeme po připsání platby na náš účet.

Rychlý bankovní převod přes Gopay
Okamžitý převod na účtet od Raiffeissen bank, KB, Volksbank, Fio Banky, České Spořitelny, mBank, ČSOB a dalších bankovních institucí.

Faktura se splatností (pouze pro velkoobchod)
Poskytujeme individuálně v návaznosti na pravidelnou spolupráci. Splatnost faktury je zpravidla 14 dní. Platba probíhá standardním bankovním převodem na náš účet u Fio banky.

Twisto
Nabízí možnost odložit si platbu za nakoupené zboží až o 30 dní. Tuto platební metodu lze vybrat v košíku a následně máte 30 dní vrácení zboží, a nebo jeho uhrazení. V případě vrácení zboží posíláme peníze zpět Twistu.

Edenred
Na naší prodejně lze použít papírové poukázky i elektronickou kartu Edenred card.

Ceník plateb

Online platba se nezdařila, jak mám postupovat?

Stačí nám napsat e-mail, že se platba nezdařila. Zašleme Vám odkaz na platební bránu. Pokud se nám neozvete, změníme platbu na bankovní převod a údaje k zaplacení Vám dorazí do e-mailu. Platbu lze na přání změnit na dobírku. Je však třeba počítat s navýšením ceny o dobírkový poplatek.

Uvedl jsem špatný variabilní symbol v platbě převodem, co teď?

Napište nám e-mail na info@imago.cz. Pro rychlejší identifikaci platby můžete přiložit potvrzení o zaplacení objednávky.

Doprava

Jak probíhá doprava objednávek?

Objednávky produktů, které jsou skladem odešleme ve většině případů do dvou pracovních dnů. V případě Vánoční sezóny to však může trvat déle. Na stránkách ukazujeme co nejpřesnější odhad reálného dodání k vám domů. Poštovné je u nás zdarma při nákupu nad 1999 Kč (v rámci ČR). Pro české velkoobchodní zákazníky je poštovné zdarma nad 2999 Kč s DPH.

Jaké způsoby dopravy můžu využít?

Česká pošta – Balík Do Ruky – doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání. Ve vánoční sezóně však dodání může trvat i několik dní.

Česká pošta – Balík Na Poštu – doručení balíku na vybranou pobočku České pošty. Dodání je zpravidla o něco rychlejší než u Balíku Do ruky.

Balíkovna – vyzvednutí zásilky v síti Balíkoven s rychlejším odbavením.

GLS – ČR – deklaruje dodání zásilky do 24 hodin. (v sezóně nebo v přípaně nenadálé události se však dodání může o den či dva zpozdit)

GLS – doručení na výdejní místo ČR – síť výdejních míst, na kterých si můžete vyzvednout váš balíček.

Zásilkovna – doručení na výdejní místo ČR – při objednávce vyberete výdejní místo, na kterém si zboží chcete vyzvednout.

Zásilkovna domů – doručení na adresu ČR – kurýr Zásilkovny vám zboží doručí na vámi zadanou adresu.

Zásilkovna – Z BOX – síť odběrných míst v podobě výdejního boxu. K vyzvednutí stačí mít v telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovny, zapnutý Bluetooth a polohové služby GPS. Dobírku je třeba zaplatit online. Úložní doba Z-boxů jsou 3 dny.

Osobní odběr – na prodejně v Ostravě jsme vám k dispozici vždy ve všední dny od 11 do 17 hodin. Platbu při osobní odběru je možné uskutečnit v hotovosti nebo platební kartou.

Ceny dopravy

Kdy mohu očekávat dodání objednaného zboží?

Zboží skladem ihned po vychystání předáváme přepravci – orientační datum doručení je uvedeno v detailu produktu a v košíku. Nedostupné zboží není u dodavatelů skladem a nemáme informace o tom, kdy bude znovu k dispozici. U produktů označených na objednání čekáme na doskladnění a můžete je běžně objednat (v mnoha případech se tak urychlí naskladnění).

Vrácení zboží

Můžu zboží vrátit?

Nejste-li spokojeni se zbožím, využijte naši 60-denní záruku vrácení peněz a pošlete nám zboží zpět. Na přání Vám pošleme jiné zboží, připíšeme Vám hodnotu nákupu na zákaznický účet nebo Vám vrátíme platbu. Nechceme Vaše peníze, pokud s naším zbožím nejste spokojení.

1. Zboží prosím pečlivě zabalte a pošlete na adresu:

imago tribe s.r.o.
K Myslivně 2362/9
70800 Ostrava


2. K zásilce prosím přiložte číslo objednávky, případně číslo účtu pro vrácení platby. Pokud nám sdělíte důvod vrácení, pomůže nám to zlepšit naše služby. Můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

3. Jakmile nám zboží dorazí, obratem vyřídíme výměnu/vrácení peněz.

Možnost vrácení zboží do 60 dnů se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku, ani na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. To samé platí o audio a video nosičích a nahrávkách. Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky opotřebení či poškození, pokud se Vám přeci jen nepodaří zboží vrátit ve 100% stavu, nezoufejte, určitě se spolu domluvíme.

Nesedí vám dodaná velikost zboží?

Kontaktujte nás e-mailem na info@imago.cz, zkontrolujeme dostupnost zboží a poradíme vám, jak původní velikost vrátit.

Nevyhovuje vám dodané zboží?

Odešlete nepoškozené zboží zpět na naši zasílací adresu:

imago tribe s.r.o.
K myslivně 2362/9
Ostrava 70800

A připojte
k němu formulář odstoupení od kupní smlouvy. Pokud vám zboží nevyhovuje, máte na jeho vrácení 60 dnů.

Reklamace

Dorazilo vám zboží nekompletní nebo rozbité?

Zašlete nám prosím e-mail s fotkou poškození, případně nekompletního zboží, a číslem objednávky a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

Dorazilo vám jiné zboží?

Zašlete nám prosím e-mail s fotografií zaměněného zboží a číslem objednávky. My se vám co nejdříve ozveme zpět.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Pokud zboží jeví jakékoli nedostatky či vady (zboží neodpovídá popisu na webu, objeví se vada materiálu), neváhejte a kontaktujte nás s reklamací.

Nejrychlejší způsob je poslat nám e-mail, v němž uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady. Vyřízení reklamace výrazně urychlí zaslání fotografie závady. Vždy se snažíme co nejrychleji zařídit opravu, není-li to možné, pak výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám nebo zavolejte na +420 774 421 641
Způsoby dopravy
Balíkovna59 Kč
Česká pošta - Balík Na Poštu89 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky99 Kč
GLS - doručení na výdejní místo ČR49 Kč
GLS - doručení na adresu ČR99 Kč
Zásilkovna - Zásilkovna59 Kč
Zásilkovna domů - doručení na adresu ČR99 Kč
Osobní odběr v naší prodejněZdarma
Způsoby platby
Dobírka (hotově při převzetí zboží)59 Kč
Bankovní převodZdarma
Hotově/kartou při převzetí zboží.Zdarma
Kartou onlineZdarma
Rychlý bankovní převodZdarma
PayPal40 Kč
Google PayZdarma
Twisto - zaplatím za 30 dnů.Zdarma
Apple PayZdarma
Při nákupu nad 1999 Kč máte poštovné zdarma!
Způsoby dopravy
Zásilkovna - Zásilkovna79 Kč
Packeta Home - doručení na adresu SK129 Kč
GLS - SK139 Kč
Způsoby platby
Dobírka (hotově při převzetí zboží)59 Kč
Bankovní převodZdarma
Hotově/kartou při převzetí zboží.Zdarma
Kartou onlineZdarma
Rychlý bankovní převodZdarma
PayPal40 Kč
Google PayZdarma
Twisto - zaplatím za 30 dnů.Zdarma
Apple PayZdarma


SHOPROKU 2021 Finalista
SHOPROKU 2020 Vítěz
Vítěz ShopRoku v kategorii
Cena kvality 2018, 2019, 2020